Tuesday 21 June 2016

Rahsia Pemasaran Percuma Terbongkar

Pemasaran Percuma??Apa??
Apa itu pemasaran percuma??
Baiklah, kali ini saya nak kongsi pengalaman saya sendiri yang
saya buat dalam menghebahkan business yang saya sendiri.
Seperti sedia maklum, tapak perniagaan saya adalah blog perniagaan saya. Jadi amat mudah untuk saya hebahkannya.
Salah satu cara adalah seperti dalam gambar dibawah.
Apa tu??Ha tu lah sticker yang saya tampal pada kereta saya. Saya ada dua buah kereta. Kedua-dua kereta saya saya tampal sticker untuk menghebahkan business saya.
Selain itu, kereta adik saya di kampung pun saya tampal sticker yang sama.Hehe. Sebaik adik saya sporting.
Jadi, kemana sahaja kereta ini bergerak sama ada Utara, Selatan, Timur dan Barat, secara tidak langsung ia juga membawa nama perniagaan saya.
Semoga anda yang ada perniagaan boleh cuba cara ini.
Ia sangat berbaloi, sekurang-kurangnya memang ada pelanggan akan call anda sebab ternampak kereta anda di persimpangan lampu isyarat atau jalan-jalan lain.
Belum cuba belum tahu kan??so??baik cuba je…


No comments:

Post a Comment

Baca Artikel Menarik Lain

Recent Post

Recent Posts Widget