Sunday 1 May 2016

Test..Test..Test..Cubaan Malam Pertama!!



Assalammualaikum dan selamat pagi anda semua.

Haaaa...ni nak cerita sikit ni. Tak tahu lah kenapa tiba-tiba terasa macam nak jadi blogger pula. Rasa macam seronok pula bila
menulis ni.

Buat permualaan, ini adalah posting pertama saya yang saya sync antara Wordpress dan Facebook. Orang lain mungkin dan mula lama. Tapi saya baru terasa hendak buat semua ini. Saja nak tengok macam mana hasil dia apabila artikel ni keluar di posting FB saya. Teruja nak tahu.hehehe..

Penulisan saya di blog saya ini lebih kepada sharing ilmu perniagaan saya yang cetek ni, kehidupan, dan apa sahaja yang saya fikirkan sesuai untuk dikongsi.

Pada minggu-minggu pertama ini saya sekadar salin balik semua #tipsbusinessfaizal yang saya selalu kongsi di FB..

Selain dari hastag# di FB tu saya nak kumpulkannya dalam blog ini atas pelbagai sebab. Nanti ada masa saya share kenapa penting orang business macam saya perlu ada blog.

Tunggu je lah ye..

NOTE:Headline artikel ini dibuat sempena saya menaip artikel ini buat pertama kalinya waktu malam dan di schedule akan appear pada 7.00 pagi keesokkannya.

Hangpa jangan fikir lain..tak baik tau bulan-bulan puasa ni.hehe.


Tags: 
Categories: Suka-Suka Je

No comments:

Post a Comment

Baca Artikel Menarik Lain

Recent Post

Recent Posts Widget