Sunday 5 November 2017

Makan tengah hari di Teluk Sengat.

Makan tengah hari di Teluk Sengat.




Hai, Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog aku sekalian,

Sebenarnnya, selepas aku pergi ke Taman Buaya tadi. Aku lapar. Jadi terus terfikir untuk makan tengah hari disini. Tak jauh pon tempat makan dengan Taman Buaya yang aku pergi tu. 

Banyak gerai makan di sini. Kedainya di tepi
jeti sahaja. Sebelum ini aku makan di kedai Mak Lam. Ini kali kedua aku nak cuba pula kedai Ramlah Binti Karim. Sebelah je kedai Mak Lam yang aku pergi sebelum ini.

Ini menu yang aku order. Dua jenis lauk sahaja.


Makan tengah hari di Teluk Sengat.
Ikan Siakap Stim RM 36 satu pinggan ni.

Makan tengah hari di Teluk Sengat.
Sup Ketam RM 36 semangkok besar. Dalam tu ada 5 ekor ketam

Total harga: Nasi putih 4 pingan + teh o ais limau 3 gelas + ikan siakap stim + sup ketam(5 ekor) = RM 88.00.

Rasa??PErghhh sangat puas hati. Pada aku ok la dengan harga. Ikan siakap kecik tu pon dah RM36..Tapi itu lah harga sekarang. Makanan hasil laut semua mahal-mahal sekarang..Asalkan sedap..OK lah..

Aku memang rekomen sangat..Datang ke sini jangan lupa cuba seafood disini ya.

Babai..jumpa lagi





================

Ingin merasai keenakan dan kerangupan dahan rapuh?
Klik sini: https://dahanrapuhbp.weebly.com/

No comments:

Post a Comment

Baca Artikel Menarik Lain

Recent Post

Recent Posts Widget