Wednesday 27 July 2016

Sabun Ajaib Solo Skin Care


Mungkin anda pernah mengalami masalah penyakit kulit. Saya hendak share satu produk ini yang boleh dikatakan bagus untuk saya sekeluarga. Saya telah guna dan terbukti ia memang berkesan.

Pada permulaan memang saya gunakan untuk anak saya (1tahun) masa tu. Anak saya ada

masalah kulit. Kulit dia selalu gatal-gatal. Cepat alergic pada keadaan sekeliling mungkin habuk dan sebagainya. Bila keadaan panas bertambah lagi masalah gatal dia.

Selepas itu, saya pon google la. Maka terjumpa lah sabuh ajaib ini iaitu Sabun Solo Skin Care ini. So ini lah serba sedikit review yang boleh saya katakan. Teruskan membaca ye...


>>> SABUN SERAI HERBA SOLO SKIN CARE
3 DALAM 1 pertama di pasaran Malaysia untuk merawat penyakit kulit serta mencantik dan menyihatkan kulit dengan aroma terapi minda yang menyegarkan badan.

>>> KECANTIKAN KULIT
Mencerah, mengebu, melembab, menghalus, menegang, mengencang, menganjal, mengaktifkan sel kulit baru, membuang sel kulit mati, awet muda untuk wajah, mengatasi kulit berminyak, memudarkan parut diwajah, meratakan tona warna kulit, mengecil pori-pori, hilangkan parut jerawat, mencerah celah pelipatan / kawasan gelap, anti stress, melegakan keletihan badan, terapi minda, mandian spa, mandian ibu dalam pantang.

>>> MASALAH KULIT
Jerawat, jerawat resdung / badan, jeragat, ekzema, kulit sunburn, ruam panas, ruam lampin, parut campak / chicken pox / cacar air, gatal - gatal badan, gegat, kulit kering, kulit bersisik, kulit tidak sekata (Tompok putih), kurap, panau, kulat (fungus), kutu air, kelemumur, hilangkan bau badan / ketiak, gigitan serangga.



Jadi kenapa anda yang berhajat untuk mendapatkan sabun ini boleh KLIK SINI.


Rugi tau kalau anda tak cuba.



=============

Ingin Menempah baju, Tshirt, Jacket Dan lain-lain??Klik sini www.bikinbajushop.com

Ingin makan dodol??Klik sini www.facebook.com/dodoloriginalmelaka

No comments:

Post a Comment

Baca Artikel Menarik Lain

Recent Post

Recent Posts Widget